هوس پرواز


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

 

            نامه ات آمد و بوسيدم و از بر كردم خواندم و خواندم و هر بار مكرر كردم

 

                 مست از آن نامه ي پر مهر نشستم تا صبح جان خود راز گل نامه معطر كردم

 

        بوسه بر نامه زدم بوسه يي از پرده ي دل از پس بوسه يكي بوسه ي ديگر كردم

 

                 حلقه زد اشك به چشم من و در آينه اش قد و بالاي تو را جان مصور كردم

 

             نقش زيباي تو در ديده ام آمد با اشك گل روي تو در اين بركه شناور كردم

 

                             روي دلجوي تو و بوي دلاويز تو را با گل و آينه و عطر برابر كردم

 

               چهره ات در نظرم آمد و مهتاب دميد شب خود را به چراغ تو منور كردم

 

                      من كه از عشق كسانم دل بي باور بود نامه مهر تو را ديدم و باور كردم

 

          از تو پنهان چه كنم؟ همچو همايي ز قفس بهر پرواز به سويت هوس پر كردم

 

 



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت8:14---1 اسفند 1390
اگه دروغ نمیگی و از دروغ متنفری واقعا آدم جالبی تازه ,اشق هم هستی چه جذاب دستت درد نکنه مطالب زیبایی داشتی .

مینا
ساعت11:58---6 مهر 1390
سلام دوست من
ممنون از حضورت
مطلبت واقا زیبا بود
راستی من خودم نمی نویسم.
موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 26 / 6 / 1390برچسب:,| 18:48 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi